Iščete storitev ali ponudbo preko spleta?

iskanje ponudbe

Ko boste svoj začetni projekt razvijali v uspešno podjetje, boste pridobili večjo prepoznavnost na spletu in zunaj njega. Kot podjetje, ki šele nastaja, niste le ponudnik svojega izdelka ali storitve, temveč tudi potencialna stranka za številna druga podjetja. Kmalu boste ugotovili, da se kot rastoče podjetje soočate tudi z vedno večjimi potrebami po posebnih strokovnih storitvah (računovodij, bank, notarjev, odvetnikov itd.) , med katerimi lahko izbirate med številnimi. Toda ali se sprašujete kje začeti in kako?

Tukaj je nekaj korakov, s katerimi lahko premagate paradoks izbire in poiščete visokokakovostne ponudnike storitev, ki resnično izpolnjujejo vaše potrebe:

Opredelite svoje zahteve, potrebe in pričakovanja. Če se vam zdi to še posebej težko, ko vstopate na področje, ki je za vas povsem novo, najprej opravite nekaj spletnih raziskav, da bi se bolje seznanili s tem področjem in spoznali izkušnje drugih zagonskih podjetij. Tako boste razumeli vidike, ki jih morate upoštevati. Nato se dogovorite za brezplačni virtualni sestanek ( npr. Skype) z izbranim ponudnikom, da boste še bolje razumeli svoje zahteve in pričakovanja ter ponudbo na trgu.

Pridobite priporočila vrstnikov. Če ste že del uspešne skupnosti zagonskih podjetij, ki hrani veliko znanja, izkušenj in koristnih spoznanj, jih izkoristite: pogovorite se s kolegi zagonskimi podjetniki in se seznanite z njihovimi zaupanja vrednimi ponudniki storitev ter izkušnjami, ki so jih pridobili ob njihovi prvi pridobitvi. Lahko jim pošljete tudi e-mail in prosite za priporočilo. Če v lokalnem ekosistemu zagonskih podjetij še niste tako dobro povezani, pišite katerim koli podjetnikom, ki jih poznate (vsi poznamo kakšnega) – zagotovo bo z veseljem delil svoje izkušnje. Tudi najbolj kvalificirana priporočila so subjektivna, zato priporočamo, da preučite različne možnosti, tudi če ste dobili odlično priporočilo.

Primerjajte različne ponudbe. Pri dolgoročnih pogodbah ali pogodbah, ki vključujejo znatne stroške, morate zbirati ponudbe in primerjati ponudbe različnih ponudnikov. To je mogoče le, če čim bolj jasno predstavite svoje zahteve in merila, da bi dobili primerljive ponudbe. Ko imamo potrebo, smo pogosto v skušnjavi, da izberemo prvo možnost, ki se nam ponudi, saj se zdi, da bo popolnoma izpolnila našo potrebo ali rešila našo težavo. Čeprav se to lahko zgodi, se morate zavedati, da je oseba, ki vam predstavlja rešitev, hkrati vaš potencialni rešitelj in roko na srce, upajmo, da spreten prodajalec. Priporočamo vam, da kritično presodite in primerjate – če se na koncu potrdi vaš občutek in izberete prvo ponudbo, je to odlično. Sprejeli ste dobro premišljeno odločitev!

Pišite ponudnikom za začetne pakete. Številni ponudniki so razumeli, da bo danes zagonsko podjetje čez nekaj let morda že velika stranka. Da bi vas pridobili kot bodočo stranko, ponujajo posebne ponudbe za zagonska podjetja, ki vam bodo pomagale upravljati pogosto omejena sredstva. Če vam ponudnik ne ponuja takšnih posebnih ponudb, se ne bojte vljudno prositi za individualni popust. Prepričajte jih, da se jim bo majhna naložba v vas in vaš projekt zdaj v prihodnosti večkratno povrnila.

Načrtujte virtualne sestanke. Preden sklenete poslovno razmerje, ki naj bi trajalo, si vzemite čas in se spoznajte s svojim potencialnim poslovnim partnerjem preko virtualnih sestankov, ter preverite, ali se poleg trdnih dejstev dobro razumete. Zaupanje je ključnega pomena zlasti pri ponudnikih, ki imajo izjemen vpogled v vaše poslovanje, v vašem imenu obdelujejo zaupne informacije in bi vas morali dobro podpreti, ko vam na področju njihovega strokovnega znanja ni lahko (odvetniki, davčni svetovalec itd. ). Zaupanje pa je najbolje graditi tam, kjer se počutite udobno, ko se z nekom odkrito pogovarjate.

Kaj potrebujete za uspešen virtualni sestanek?

  • Uporabiti morate ustrezno orodje za konferenčni klic( skype, zoom),
  • Preden se klic začne, se spoznajte z aplikacijo s katero boste virtualno komunicirali,
  • Vaš obraz naj bo viden, 
  • Določite plan sestanka,
  • Povejte bistvo in ne dolgovezite,
  • Če morate glasovati uporabite spletno anketo,
  • Ne bojte se reševati še tako težkih vprašanj.

Preberite, razumite in  podpišite (ali pa ne). Ko vam potencialni ponudnik storitve na dom pošlje dokument ga dobro preberite. Preden se podpišete pod kakršen koli dokument – še posebej, če je pravno zavezujoč in povezan s stroški, ga natančno preberite in se prepričajte, da v celoti razumete njegovo vsebino in posledice. To se nanaša tako na glavno pogodbo kot tudi na splošne pogoje zadevnega ponudnika in druge sestavne dele pogodbe, ki so lahko priloge. Če ugotovite nedoslednosti, protislovja ali pomanjkanje preglednosti, se o tem še enkrat posvetujte s ponudnikom in če vam ne more zadovoljivo odgovoriti na vaša vprašanja, je verjetno bolje, da z njim ne vzpostavite poslovnega odnosa.

Hranite kopije podpisanih pogodb. Vedno sklepajte pisne pogodbe in hranite podpisano kopijo vsake od njih, da se lahko nanjo sklicujete, če gre kaj narobe. Če vam ponudijo kakršne koli posebne pogoje, dodatke ali kar koli, kar presega ali odstopa od obsega obstoječe pogodbe, vljudno zahtevajte pisno potrditev in se prepričajte, da je oseba, ki vam zagotavlja te ugodnosti, za to dejansko pooblaščena.

Tukaj je nekaj znakov, ki kažejo, da je potencialni ponudnik storitev morda prav tisti zaupanja vreden dolgoročni partner, ki ga iščete:

  • Njihova ponudba ustreza vašim potrebam in bo verjetno ustrezala tudi na dolgi rok (samostojni računovodja v primerjavi z enim od štirih).
  • So odzivni in z veseljem odgovorijo na vsa vaša vprašanja v zvezi s ponudbo, ne glede na to, kako preprosta so.
  • Že od prvega dne se soočate z odličnimi storitvami in se počutite kot cenjena, potencialna prihodnja stranka, ne glede na vašo trenutno velikost in omejena finančna sredstva. Verjetno v bližnji prihodnosti pričakujejo vaš tudi uspeh.
  • Njihove pogodbe in pogoji so popolnoma pregledni in usklajeni.
  • Izpolnjujejo vaše zahteve po podpisu sporazuma o varovanju intelektualne lastnine. 
  • Vaše primerjanje različnih ponudb razumejo kot znak podjetniške bistroumnosti in ne kot žalitev. 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *